söndag 25 augusti 2013

Gamla tider

Idag var min sista jobbdag på Frescatihallen. Det var skönt att veta att jag är ett steg närmare Göteborg, samtidigt som det känns lite konstigt att jag inte ska komma tillbaka dit något mer. Just nu längtar jag bara så himla mycket tills på onsdag då jag åker till min nya stad. Jag försöker fokusera på de ljusa sakerna i livet just nu, dessa små ting som kan göra att allting känns mycket lättare. Jag vet att jag har sagt att jag inte ville tillbaka till norr så snabbt, men just nu hade jag gärna tagit mig en lång promenad i skogen med Muffin och Cookie. När jag var ute i skogen med hundarna, då var jag lycklig.

På morgonen om tre dagar åker vi iväg. Jag längtar så otroligt mycket efter att få detta kapitel av mitt liv avslutat och påbörja det nya. Denna tid i mitt liv har haft sina upp- och nedgångar, men en sak är säker, den har präglat framtiden för mig i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar