torsdag 9 maj 2013

I sko heim.

Dagen har varit sjukt jobbig, orkar inte berätta om det. Den präglas av nummer åtta (fick vänta på alla tåg idag i 8 min. vardera. Sammanlagt blev det cirka 1 timme. Hur?!) och plankning i t-banan som resulterade i ett stort blåmärke med tillhörande svullnad på benet. Jag hatar SL.

Men imorgon åker jag hem! Jag skiter fan i att jag måste kliva upp tidigt och att det tydligen bara är kring 7 grader där, för jag ska hem och gå i skogen med hundarna, träffa brorsbarnen och bara njuta av att få vara i Sikfors och slippa betongen, höghusen och SL. Nu ska jag packa väskan.


Denna bild på hundarna är så charmig just för att det känns så typiskt att det alltid är någon som tittar bort eller blundar när man ska ta kort, i det här fallet sker både och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar