fredag 16 februari 2018

Efter midnatt

Nu sover han sött bredvid mig, den där Tasse. Han kan verkligen konsten att härja när man minst av allt har tid att ägna uppmärksamhet åt någon, speciellt inte var trettionde sekund. När det blir lite varmare ute ska jag ta med honom på promenader i koppel. Han ska få följa på picknick och sitta med mig i gräset har jag tänkt. Han är riktigt fin, min katt. Nu ska jag också sova. Jag tog en tupplur bredvid Tasse tidigare idag och det var så mysigt att den råkade bli 2,5 timmar lång, så jag är uppe sent och pluggar nu. Ärligt talat hade jag kunnat lägga mig för en timme sedan, men det är okej. Imorgon ska uppgiften vara inlämnad så jag är helt ledig i helgen. Då vill jag läsa en av mina böcker som jag har lånat på bibblo. God natt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar