måndag 8 juni 2015

Säg det till alla - jag är på väg

Nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Vi åkte för en timme sedan och jag klev upp 5.30. Jag får två heldagar där med Gustaf innan jag åker vidare mot Älvsbyn imorgon kväll. Jag ska ta med mig mina roller blades därifrån så i sommar blir det åka av! ;) Vi ska nog promenera lite på Djurgården, kanske dra till Sundbyberg och definitivt ta en tur till Södermalm! Min resväska väger typ ett ton, så jag lär ha träningsvärk i armarna imorgon. Det känns som att armarna ska slitas av när man rullat den med den andra resväskan på ett tag. Ja, jag har två resväskor! Plus en påse med grejer som inte fick plats... Plus några grejer i Gustafs väska som jag ska flytta över sedan. Jag ska faktiskt varda borta en hel sommar! Då vill man ha lite urval. Nu ska jag fortsätta lyssna på Lana och Taylor och kanske fika lite. Då kanske jag vaknar upp från mitt zombieliknande tillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar