tisdag 9 juni 2015

Dagarna emellan

Jaa... Här ligger jag vaken och kan inte somna om för att tankarna bestämde sig för att börja snurra men även för att jag faktiskt fick sova åtta timmar. Att Gustaf tar upp största delen av en 90-säng hjälper inte heller trots att vi ligger skavfötters. han var nära på att sparka mitt huvud i sömnen nyss dessutom! Igår lade jag mig 21.30 och vaknade samma tid som igår, när vi skulle ta tåget hit till Stockholm. Igår hade jag dock bara sovit i sex timmar och var typ en zombie. Det är lika bra att vara vaken för då är det lättare att kliva upp på nattåget sedan.

Igår gick vi lite på stan. Jag provade på Dunkin' Donuts och det var äckligt rent ut sagt. Vi kollade om 44:an hade öppet, men det hade de inte. Vi ska istället fika på ett ställe som heter Dynamo med Issa idag! Det ska bli kul att träffa henne.

Ikväll åker jag och Gustaf åt varsitt håll. Han åker hem till Göteborg och jag åker upp till Sikfors. Jag längtar verkligen efter hundarna! Jag hade tänkt gå ut och springa (ähum, springa/gå) med Harry imorgon. Det ska bli skönt att få vara i skogen. Jag och Lillis ska övningsköra också och det ska bli roligt! Jag hoppas att jag känner mig redo till uppkörningen. I värsta fall är det ju bara att boka om den, men det hoppas jag så klart inte på! Nu ska jag läsa ut min biblioteksbok som Gustaf får ta med sig tillbaka hem. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar