onsdag 3 juni 2015

Andas ut

Aah! Jag fick en tid hos Josè på fredag! Receptionisten ringde mig nyss och sade det! Han är till och med villig att jobba övertid för min skull! Det kallar jag service! Frisörerna på min frisörsalong visar sådan hängivelse till sina kunder! Jag vill inte ens tänka på hur det kommer vara när jag i framtiden byter stad! Om jag bor i Stockholm kan jag ju komma hit varannan månad över dagen, men det känns inte så troligt att jag verkligen kommer göra det. Om jag inte hittar en bra frisör där lär jag nog göra det däremot! Nu är jag glad igen! Han är verkligen den bästa frisören någon någonsin kan ha! (Han hade så klart varit det ändå.)

Bilden nedan visar hur jag föreställer mig att det kommer bli om jag klipper mig någon annanstans än Josè. Det är baserat på egenupplevda verkliga händelser (för luggen alltså)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar