söndag 12 juli 2015

Snabbuppdatering

Jag har inte uppdaterat bloggen på nästan en hel månad ju! Jag är jämt så trött av jobbet och allt annat som jag sysslar med då jag inte jobbar. Jag börjar jobba 08.30 imorgon så jag ska inte uppdatera nu så mycket. Jag har hunnit vara på Lulekalaset i helgen. Det var kul att vara där. Jag och Emma gick omkring med mina morbröder först men sedan möte vi upp Jonathan och gick med honom tills Emma kom hem. Jag hann inte alls vila upp mig lika mycket som var tänkt, snarare tvärtom faktisk. Men någon gång måste man ju leva innan vi ska dö. Och vem vet när det blir. Jag ska bara plugga till teorin efter jobbet imorgon och på tisdag smäller det! På onsdag har jag uppkörningen också. Jag hoppas att jag klarar proven, men vi får se hur det går. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar