måndag 27 juli 2015

Frisläppt

Jag drömde om att jag var med i Singoalla, boken jag ännu inte börjat på, och att jag hade fått valet mellan att uppleva boken eller läsa den. Sedan drömde jag att jag var i en bastu och att det skulle vara en fest där sedan som inte jag var bjuden på så jag var tvungen att basta klart innan de kom. Därefter drömde jag att det hade gått något kändisskvaller om att Zara Larsson lånat pengar till en massa fastigheter och att Marit Bergman köpt upp dessa fastigheter av henne, men att det i själva verket rörde sig om lån till en stor sten och inte till en massa hus. När jag pratade om detta var det en igelkott som blev arg på mig för den tyckte att folk bara snackade skit om dem så den började jaga mig. Den var jättesnabb och hann ikapp mig på nolltid så jag vände mig om för att slåss mot den och när den skulle attackera mig så vaknade jag i samma stil som Allison från tv-serien Medium.

Jag har haft en sjukt konstig natt med andra ord. Men jag är glad över att drömma och komma ihåg vad det är. När jag jobbar minns jag sällan vad jag drömmer en längre tid. Jag är inne på ledig dag nummer 3 just nu. I morse låg jag kvar i sängen 2,5 timmar innan jag klev upp. Jag var ute och sprang/gick min första lediga dag och jag kände hur sköt det var att låta kroppen bygga upp muskler istället för att slita ut sig! Jag njuter helt enkelt av min ledighet! Senare idag blir det trafikplugg med Jakob och sedan filmkväll - nästa film blir HP5. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar