tisdag 8 juli 2014

Fritid

Jag har haft en kul helg, om än det roliga började efter jobbet i lördags. Då gick jag på puben med Issa. Det var en man som bjöd upp mig. Jag sade att jag inte kunde dansa, så det blev inget avancerat med danssteg och Gud vet vad. Vanligtvis hatar jag att dansa, men jag tänkte att det kunde liva upp saker och ting lite. Jag visste att låten snart var slut ändå. ;) Dagen efter fikade jag hos Richard och så åkte jag till Issa och de andra. Vi badade i älven och det var skönt, men nu vill jag bada i Arnemark eller Pite Havsbad. Någonstans där de har sandbotten helt enkelt. Idag fick jag sällskap i kyrkan de sista två timmarna och det var jättekul för det kom inga andra på resten av dagen med undantag av ett par som jag guidade. Så kul har jag haft det, trots mycket jobb. Och om en månad slutar jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar