lördag 26 juli 2014

Festival

Idag har jag besökt PDOL. Det blev fish 'n' chips, slush i det varma vädret och en runda på marknaden. Festivalen är mycket mindre i år än förut, men det är en trend som den följt några år nu. Jag åkte in med Richard, Ida och barnen, det var kul. Nu har jag avverkat både Lulekalaset och PDOL detta år. På Lulekalaset var jag med Tova och hennes vänner och senare anslöt sig Jonathan till oss. Jag sov på Bergnäset och cyklade till stan därifrån. Det gick hur bra som helst och jag bestämde mig för att jag gillade Luleå lite mer efter den helgen. Jag är helt klart nöjd med mina festivlbesök i år. Det är bara synd att jag inte kunde se Lana Del Rey på Bråvalla, men förhoppningsvis kommer hon till Sverige en gång till och spelar i en riktig arena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar