torsdag 12 december 2013

Går bra nu

Det här känns som en bra dag. Igår blev jag moster för första gången. Min systerdotter heter Nova och det ska bli så kul att träffa henne. Jag genomförde min beställning på nelly och har inte besökt hemsidan sedan dess. Stort. Solen lyser, vilket kommer göra Ronja-promenaden bättre. Det här är sista dagen hon är hos oss. Eventuellt ska hon vara här en vecka till i januari, men sedan är jag fri, så att säga. Jag ska gå dagskurser sedan så då kan jag inte vara dagmatte längre.

Jag har kommit in på Tyska II och Bokhistoria: Läsningens historia, den är på Lunds universitet. Det sistnämnda är så klart en distanskurs, jag planerar inte att pendla mellan Västergötland och Skåne. Jag funderar på om jag ska fortsätta psykologikursen, men det lutar åt det. I sådana fall kommer jag läsa 52,5 poäng nästa termin. Eller så gör jag något annat. Jag vet inte, men just ny bryr jag mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar