torsdag 4 juli 2013

Platsa in

Tåget är 55 minuter försenat, men det är okej. Jag lämnar mitt Norrbotten, men jag kommer snart tillbaka. Gjorde det mest piteaktiga man kan då jag käkade palt idag. Med mjölk till så klart. Sedan sade jag hejdå till mina underbara vänner (som till och med lånar ut sin hivtröja till mig så jag inte behöver se störd ut när jag skyddar mitt hår - friends for life alltså ;)) ). Jag har haft det skitbra här uppe, kan man lugnt säga. Jag vill inte härifrån för att åka till Stockholm, jag saknar det inte ens. Den jag saknar är min älskade pojkvän. Jag är definitivt redo för Göteborg nu. Jag längtar tills jag får börja om där och uppleva min nya stad. Stockholm är ju också fint, men jag har tröttnat. Det spännande och intressanta är som försvunnet. Men så är det typ med alla ställen förutom hemma, tycker jag. Men vem vet, kanske Göteborg blir den stad jag förälskar mig i? Men det finns en stad som jag vill nå. Den finns på ön som ligger på andra sidan vattnet, och det är den som är mitt mål. Ett steg närmare...

1 kommentar:

  1. Bajsgångertusenstjärnstopp16 juli 2013 kl. 16:36

    Det var väl inte så snällt att ge dig en tröja med HIV?

    SvaraRadera