söndag 23 december 2012

I need space

Nu är jag i Sikfors. Man märker på Cookie att hon är trött efter omständigheterna. Lilla Cookie blev sjuk och var tvungen att operras, men nu mår hon bra igen. Hon och Muffin blev så glada när jag och de andra kom hit igår. Jag åkte med Sundsvallarna hem och då fick de se de nygamla huset i dess befintliga skick för första gången. Micke var här igår en stund innan Lillis och Lisa kom och hämtade honom. Jag följde med dem för att kolla på film och jag tycker fortfarande att deras hus är gigantiskt. Jag gillar gigantiska hus, de är så roliga för man vänjer sig inget snabbt. Och så är det betydligt mycket rymligare än mina ynka pyttesmå 10 kvadratmeter. Jag känner mig som Anden i lampan ibland.
Nu ska jag fixa lite grejer för vi får snart främmande.

"HERREN AV EN KOSMISK KRAFT! På en pytteliten bostadsyta." - Anden i lampan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar