fredag 12 januari 2024

Bilder från 2023

En fin bild på mig och Bosse











Men de flesta bilderna på oss ser nog mer ut så här...












Eller så här












Söta Tasse


Jag och Bosse väntar på vår tur att sjunga karaoke


















Gustaf står i solen vid Gåstjärn, där vi brukar grilla


















Söta Tasse och Bosse sitter tillsammans













Tasse


















Samling kring bordet på min födelsedag Det är inte bara jag som är nyfiken på paketen


















Sot och Gumman, som jag fick rå om i juni


















Innan vi åkte för att se Barbie-filmen

















Plockar lingon i skogen


















Norrsken på hösten


















Så klart köpte jag muggen och hinken. Muggen har kommit till användning så gott som varje dag sedan dess. Hinken är den perfekta popcornskålen.

















Solnedgång över Älvsborgsbron

















Ett besök på julmarknaden på Liseberg


















Lite roligt att se Liseberg så tomt. Det här var efter julbordet, i samband med parkens stängning, så vi passade på att ta ett foto.

















Julgranen, som blev lite sned. Jag försökte att få den att stå rakt, men det gick inte. Det var inget man tänkte på irl, men på foto syntes det.

















Bosse har upptäckt leksaken, eh, jag menar pumlan


















Jag fick välbehövda fårskinnstofflor i julklapp


















Se så fint de sitter (och väntar på att få något gott)

















Jag och Gustaf sparkade på isen på nyårsafton. Vi fick njuta av fint väder och det var nog höjdpunkten på dagen för oss båda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar