söndag 8 januari 2023

Vårplaner

 Nu är vi tillbaka till Göteborg och vardagen kommer snart att dra igång. Jag har lite politiska möten att se fram emot nu i januari. I februari ska jag vara hundvakt en helg i Stockholm och i mars drar antagningen igång och då får jag se om jag blir diakon eller inte. I april åker vi till stugan igen i ett par veckor. Där ska vi fira både påsk och Gustafs födelsedag. Så det finns lite att göra och att 

Den här terminen ska jag läsa om ett par kurser som jag tidigare har försummat, så att jag får dem avklarade. Det känns så dumt att inte ha gjort det, utan att bara ha låta dem ligga. Jag känner mig motiverad nu, för snart kanske jag börjar med annat och då kanske jag inte har tid.

Mellan allt detta ska jag väl hinna spela spel, se på serier, läsa böcker, jobba, gosa med katterna och mer. Överlag känns det bra att jag ska gå antagningskonferensen. Även om jag får ett nej så vet jag i alla fall och kan gå vidare utifrån det, men jag hoppas på att jag får ett ja.

Det här är en vårbild från Gustafs födelsedag vid Gåstjärn för ett par år sedan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar