måndag 14 november 2022

Ovant

Gissa vem som blev inringd på jobb bara ett fåtal timmar efter att hon hade skrivit sitt förra inlägg! Jag så klart. Konstigt nog var jag pigg hela jobbdagen, trots enbart fyra timmar av sömn. Däremot slocknade jag nästan framför TV:n efter jobbet och lade mig  redan vid kl. 21. Jag vaknade kl. 05 dagen efter. Det är typ andra gången jag på morgonen vaknar av mig själv före Gustaf på 11 år.

I fredags åkte vi till Stockholm, så jag har spenderat helgen där. Vi gick en stund på stan i lördags, vilket var rätt kul. Jag trodde att jag hade blivit less på Göteborg, men efter en helg i Stockholm måste jag säga att jag uppskattar att bo här lite mer än innan. Så mycket folk det var! Inte minns jag att det var så många ute när jag gick på stan då jag bodde där. Men det var ju fint väder, så folk kanske ville vara ute och så bor det ju lite fler människor där än när jag flyttade därifrån (vilket faktiskt är 9 år sedan nu).

Nu är vi hemma i alla fall. Tänkte bara komma med en liten uppdatering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar