måndag 6 juni 2016

Fem i ett

Nu ska ni kära läsare få en fem-i-ett-deal! Jag har varit så dålig på att uppdatera fotolistan så ni ska få fem olika bilder i ett enda inlägg!

Tema 1: Kärlek
Klart mitt hjärta fick en liten kudde att vila huvudet på när hon hälsade på hos mig. Vi som har så stenhårt golv! Jag älskar henne så mycket och jag har alltid velat visa henne, Cookie och Harry var jag bor. Det var viktigt för mig.


















Tema 2: Självporträtt i svartvitt


















Tema 3: Ett ögonblick
Ögonblicket då jag öppnade dörrarna till stora salen var ett jag kommer minnas för livet.






















Tema 4: Känslor
Ännu en London-bild. Jag var så glad och kände bara positiva känslor på Harry Potter-världen. Här är en bild på mig, mamma och Erica när vi stod framför Hogwarts-expressen!












Tema 5: Här bor jag
Här är lekparken som ligger nära mitt hus. Den har en rolig gunga men Gustaf vill sällan stanna till här. Ibland lyckas jag dock övertala honom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar