torsdag 23 januari 2014

Vill inte

Jag vill inte gå till skolan. Jag känner mig som ett barn när jag säger det. Vanligtvis skippar jag bara skolan om jag inte vill dit eftersom att jag går på universitetet och får göra hur jag vill. Det kan jag inte göra idag, för går jag inte dit idag kommer jag inte gå dit på resten av delkursen känner jag. Visst finns det dagar då man är oinspirerad att gå till skolan, men så är inte fallet nu. Jag hatar kvällslektioner nu när jag haft dem i ett halvår. Att ha det en gång i veckan hade varit helt ok, men på kvällen är man inte lockad till det. Till råga på allt dödar stolarna min rygg, det är inte ergonomiska på något sätt. Men mest är det att jag är leds på att gå dit på kvällen. Jag menar, jag är en kvällsmänniska, men det finns en gräns. Nu har jag klagat klart. Carry on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar