söndag 26 januari 2014

Framtiden

Provet i kognitiv psykologi igår gick bättre än förväntat. Nu ska vi gå vidare till personlighetspsykologi och sedan är det socialpsykologi, vilket känns roligare än kognitiv och biologisk psykologi. Jag hade första lektionen i tyska igår och vi är bara 7 stycken. Jag tänker tillbaka på hur det var i Stockholm och där var de betydligt fler än så i den Tyska II. Men det här duger väl, antar jag.

Jag shoppade lite kläder igår också. Två klänningar, en jacka och ett par skor - alla sommarplagg! Men man måste ju planera inför framtiden, he he. Köpte en börs också så nu har jag någonstans att lägga alla mina pengar. Hah, snarare alla mina kort. Vars skulle jag få pengar ifrån? ;) Jag ska skriva CV:n idag i alla fall och hoppas på att få mig ett extrajobb så att man kan få in lite mer pengar på det sättet. Jag önskar att jag får ett jobb som är lika bra som mitt förra. Hmm, fast mest önskar jag att jag får ett jobb - punkt.

Väl använd - precis som mina sedlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar