söndag 20 januari 2013

Sällskap

Imorgon kommer Lillis och Lisa till Stockholm. =) Det ska bli kul att ha dem som sällskap, även om det kan bli trångt i mitt lilla rum. Det är värt det, tycker jag, och säkert de - annars skulle de väl inte komma. Jag har tyvärr skola mån-ons men jag hade tänkt skippa den på onsdag, annars kan man ju gå efter halva dagen. Det känns extra roligt att de kommer nu när jag är nöjd med rummet. Innan använde jag ju inte ens tv:n men nu har jag bytt bort den gamla mörka tv-bänken som bara satt i hörnet som en klump mot en ljus och luftig möbel som fått rummmet att se bättre och rymligare ut. Nu ska jag fixa med städning och sådant innan Gustaf kommer. =)

1 kommentar:

  1. Hej Marika! Jag har försökt kommentera dina blogginlägg ett par gånger de senaste månaderna men de verkar inte ha funkat. Kan ha berott på min dator för det har varit lite problem med den. Men ny är den ominstallerad och fräsch!
    Jag tänkte bara lämna en kommentar och säga att det är kul att höra att allt går bra. Jag läste din dikt om granen och tyckte mycket om den.
    Numer bloggar jag på ny adress om nya spännande äventyr.

    Ha det bra så länge! Kram kram!

    SvaraRadera