måndag 23 april 2012

Tankar om natten

Nu ska jag sova. Nu! Riktigt snart, jag ska bara tänka lite först. Åh, varför tänker jag när jag ska sova, det för inget gott med sig. Bara trötthet när man ska stiga upp. Ibland går saker fel och då ska man försöka göra de rätt igen. Det kan vara prov, ett recept eller något man sagt till någon annan. Jag gör mycket fel, det är mina försök att ställa saker till rätta jag får förlita mig på då och då. Men ibland kan jag inte göra saker bra igen. Ibland duger jag helt enkelt inte. Jag antar väl att det är det jag tänker på just idag. Det finns dock en plats där man får glömma allt sådant; vare sig man känner sig på topp, oduglig eller riktigt låg - Hogwarts! Kom igen nu, ni visste vars jag ville komma med det här, eller hur? ;) Skogen i Sikfors är också en sådan plats! Jag saknar den. Men den plats i världen jag gillar aallra mest är hos den jag gillar allra mest. Nu blev jag väldigt trött. Bloggen krånglar alltid från mobilen. Alltid, utan undantag. Godnatt nu!

1 kommentar:

  1. Mimmi du duger alltid :D

    /Emmis Pemmis i Sundis

    SvaraRadera