måndag 12 mars 2012

Y u no blog?!

Mitt dumma halebop-internet funkar inte. Därför bloggar jag inte. Det är så typiskt mig. Tekniska grejer funkar aldrig när jag är ensam. Det är som att de vet hur pteknisk jag är och utnyttjar de stunderna då jag är själv till att bråka med mig. Jobbiga ting! Jag är hursomhelst hemma från hemmet nu. He he, tillbaka från Norrbotten kan vi säga.

Jag och Gustaf hade det kul i norr. Vi picknickade och for och flängde över hela fyrkanten. Spela spel gjorde vi också. Det är typ vad jag har att säga om det.

Lyssna på detta! Jag vill bli bibliotekarie istället för översättare. Den utbildningen finns inte i Stockholm, så jag kommer att plugga på Borås skola. Den finns i Umeå också, men jag vill inte bo där nu.

Nu ska jag dra. Jag gillar inte att blogga från mobilen. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar