torsdag 15 mars 2012

Livets gåta: Hur rensar man cookies?

Ahahahaha... hah. På senaste tiden har det inte gått att logga ut från hotmail på min mobil. Det är inte bra då jag har två adresser som jag behöver hålla koll på. En som jag skaffade som tioåring och en ny som jag slipper skämmas över. Goda nyheter är att min mobil till slut berättade för mig vad som var problemet efter en sisådär miljardstorsiffra antal gånger försökt att logga ut. Jag ska rensa mina cookies, säger den. JASÅ?! Det är där skon klämmer! Allt jag behövee göra är att rensa mina cookies. Ha ha ha! Synd bara att jag inte vet hur man rensar de där *barnförbjudet* cookiesarna

Jag har kommit på vad problemet med de tidiga busschaufförerna var. SL:s schema på internet stämmer inte överens med tidtabellen som hänger vid busskuren, den riktiga tidtabellen. De på SL är inkompetenta ibland. Idag stötte jag på en otrevlig busschaufför till exempel.

Jaja! Nu är det slut med allmän klagan. Det känns som att bloggen alltid får bli fylld av sådant, men det är för att jag har den att avreagera mig på. Istället kan jag berätta att tre nya pjäser är inplanerade, varav en är bokad redan.

Tack och hej - leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar