lördag 31 december 2022

Bilder från 2022

Foton från början av året
















Foton från sommaren

Jag och Tasse på min 30-årsdag












Jag i stugan. Här har jag färgat håret kopparblont.



























En bild från Grenbergs











En solig dag vid Hammenviken











En soldisig bild från gården












Jag och Leo, som gick bort i år


Pizza och musikquiz på Pensionatet












Jag väntar på maten vid Storstrand











Min jättegoda födelsedagstårta som Gustaf gjorde åt mig.
Jag hade kalas mitt i sommaren, så att jag kunde bjuda släkten.











Brook hälsar på mig och Gustaf medan matte hämtar de andra hundarna. Hon ser ut som en liten valp på bilden. Hon gick också bort i år.

Lilla Bosse - när vi såg hans bild på internet och tänkte: ”Honom vill jag ha!”









Bilder från sensommaren och framåt

Vi hämtar hem Bosse















Båda de två nästkommande bilderna är från en dag då jag kom hem från jobbet


















Jämför storleken på Bosse från bilden ovan och den här


















Texten blev knäpp, som vanligt, men det ska inte vara alltför störande. Här är några bilder i urval från detta år. Gott nytt år!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar