onsdag 2 oktober 2019

These are a few of my favourite things



































Ok, så jag har lite att tillägga. Jag gjorde den här i paint och inte snapchat, som jag borde ha gjort, därav den konstiga emojin. Det här är dessutom inte alltid så genomtänkta, utan mest för skojs skull. Såsom maten, jag älskar t.ex. palt, oxfilé, och Gustafs fläskfilégryta också, men jag valde pizza för enkelhetens skull. Favoritrestaurang var väldigt svår att välja, ska jag välja vars min favoriträtt finns? Det är ju flera (obs, då menar jag ej pizza, utan lite olika favoriträtter). Eller ska man välja den som är trevligast? Jag funderade på den vi var i i London på min födelsedag, men där har jag ju bara varit en gång. Men så tänkte jag att restaurangen jag valde har god mat, är prisvärd (ibland) och trevlig. Och vad gäller favoritstaden så valde jag utomlands. Men fläderlemonaden är jag helseriös med. Så god!

Belvoirs fläderlemonad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar