onsdag 18 maj 2011

Galet

Jag mår illa. Det är inte bra. Det bränner jättemycket typ nedanför solar plexus och sprider sig till resten av kroppen som ett obotligt illamående. Jag mår illa av att bara tänka på sängen och att plugga ger mig samma känslor som när jag tänker på att lägga mig och sova. Jag vill bada. Inte duscha, bada. Det hade kunnat få mitt illamående att gå bort, tror jag. Det känns i a.f. bättre att tänka på det. Om jag hade varit hemma hade jag kunnat ta ett bad, men jag ska inte hem förrän i övermorgon.

I övermorgon. Då tar det slut. Vad? Livet? Nej, det börjar igen från då det slutade en sisådär 3 år sedan. ;) Men IB, life as I know it now, slutar. Skönt, men konstigt. Jag tror det bara kommer kännas konstigt ett tag. Jag ska fira att jag går ut IB med en Trocadero-slush på fredag. De finns på Godisarenan! Skitcoolt, tycker jag. Men det är bara om Richard skjutsar hem mig, annars lär jag få sprinta till bussen.

Låttips: Gary Jules - Mad World, System of a Down - Toxicity.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar